ЧЕРГОВИЙ КРОК ДО НОВИХ ЗВЕРШЕНЬ
Одним із найважливіших ресурсів суспільства є його інтелектуальний потенціал, представлений спільнотою людей, які знайшли своє місце у житті, сповна реалізували власні творчі й професійні можливості, інтелектуальні та організаторські здібності. Саме вони є головним рушієм прогресу у всіх сферах діяльності суспільства й держави. Здатність до збереження й примноження інтелектуального потенціалу є життєво необхідною для суспільства, яке існує в умовах глобалізації та інформатизації ХХІ століття. Тому одним із пріоритетних напрямів державної політики в Україні має бути постійна підтримка обдарованих молодих учених, митців, спортсменів – потужного потенціалу творення майбутнього України.
Враховуючи актуальність означеної проблеми та об’єктивну потребу в обдарованих, творчо працюючих студентах, 18 квітня 2018 року в НПУ ім. М.П.Драгоманова відбулася Міжнародна науково-методична конференція «Робота з науково обдарованою молоддю: проблеми та перспективи», роботу якої було представлено за трьома напрямками:
1. Актуальні питання методики роботи з науково обдарованою молоддю у фізико-математичних та технічних науках.
2. Шляхи розвитку наукового потенціалу молоді в природничих науках.
3. Проблеми реалізації наукового потенціалу молоді в гуманітарних та суспільних науках.
Основна ідея конференції – «Обдарованою є практично кожна людина, однак кожна обдарована по-своєму».
Науковці, викладачі, вчителі, аспіранти та студенти мали змогу взяти в ній участь як у ролі доповідача, так слухача.
Про всі ці проблеми, їх причини та шляхи вирішення доповідали експерти: Андрущенко Віктор Петрович, ректор Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова; Довгий Станіслав Олексійович, Президент Малої Академії Наук України, академік НАН України, доктор фізико-математичних наук, професор («Наукова освіта в Україні та світі»); Гальченко Максим Сергійович, директор Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидат філософських наук («Обдарованість і наукова освіта»); Чігогідзе Іраклій, студент Тбіліського педагогічного університету («Роль студентів у наукових дослідженнях»); Герта Лілія, докторант Державного педагогічного університету ім. Іона Крянге («Вивчення використання прислів'їв у викладанні англійської мови як іноземної на рівні університету»).
Костюченко Анна, студентка групи ОН151 відділення економіки, логістики та інформаційних систем також скористалася можливістю взяти участь у науковій конференції і під чітким керівництвом Савченко Ірини Євгенівни, викладача циклової комісії загальноосвітніх дисциплін, репрезентувала доповідь на тему «Педагогічні умови формування екологічної культури студентів-аграрників», яка є доволі актуальною, адже сьогодні загальновизнано, що юнацький вік спонукає до пошуку гармонії у світі природи, осмислення особистої позиції у відносинах з ним. Саме для цього необхідно розробляти й застосовувати якісно нові підходи в екологічній педагогіці й програми екологічної освіти, починаючи зі шкіл і продовжуючи у вищих навчальних закладах, спрямовані на формування екологічного світогляду. Акцент було поставлено на тому, що вагомий внесок в екологічне виховання студентів Ніжинського агротехнічного коледжу робить екологічний гурток «Життя в стилі ЕКО». По завершенню конференції Костюченко Анна отримала сертифікат учасника.
На сьогодні всім треба зрозуміти, що наш час – це час дій! Хто буде зволікати, той нічого не досягне. Будьмо по-справжньому розумними, добрими, вольовими людьми, гідними носити звання українців, адже саме нам писати історію завтрашнього дня, і, хто б там що не казав, наше майбутнє в наших руках. Головне – вірити у свої сили та у правильність власних дій.
МАЙБУТНЄ ЗА МОЛОДДЮ!
Ірина Савченко, керівник екологічного гуртка «Життя в стилі ЕКО»,
Анна Костюченко, староста гуртка