КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ  ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У
ВСП «НІЖИНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НУБІП УКРАЇНИ»

       Основними критеріями, що характеризують рівень компетентності студента при оцінюванні результатів поточного проміжного (тематичного чи модульного) та семестрового контролів, є такі:

  • виконання всіх видів навчальної роботи, передбачених робочою програмою з дисципліни;   
  • глибина і характер знань навчального матеріалу за змістом навчальної дисципліни, що міститься в основних та додаткових рекомендованих літературних джерелах;
  • вміння аналізувати явища, що вивчаються, у їх взаємозв'язку і розвитку;
  •  характер відповідей на поставлені питання (чіткість, лаконічність, логічність, послідовність тощо);
  • вміння застосовувати теоретичні положення під час розв'язання практичних задач;
  • вміння аналізувати достовірність одержаних результатів.

Критерії оцінювання навчальних досягненьздобувачів освіти з циклу предметів загальноосвітньої підготовки (профільної середньої освіти)

  

Бали за 12-бальною

шкалою

 

Вимоги до знань, умінь і навичок здобувачів освіти

I Початковий

1

Здобувачі освіти розрізняють об'єкти вивчення.

2

Здобувачі освіти відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об'єкт вивчення.

3

Здобувачі освіти відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою викладача виконують елементарні завдання.

II Середній

4

Здобувачі освіти з допомогою викладача відтворюють основний

навчальний    матеріал,    можуть    повторити    за    зразком    певну операцію, дію.

5

Здобувачі освіти відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило.

6

Здобувачі освіти виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при

виконанні завдань за зразком.

III Достатній

7

Здобувачі освіти правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії.

8

Знання здобувачів освіти є достатніми. Здобувачі освіти застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності.

9

Здобувачі освіти добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією.

IV Високий

10

Здобувачі освіти мають міцні знання, здатні використовувати їх у

 

 

практичній      діяльності,       робити      висновки,      узагальнення,

 

 

аргументувати їх.

 

11

Здобувачі освіти на високому рівні володіють узагальненими

 

 

знаннями в обсязі та в межах вимог навчальних програм,

 

 

аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють

 

 

знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати

 

 

проблеми.

 

12

Здобувачі освіти мають системні глибокі знання в обсязі та в

 

 

межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх

 

 

у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно

 

 

аналізувати,    оцінювати,   узагальнювати    опанований   матеріал,

 

 

самостійно    користуватися    джерелами    інформації,     приймати

 

 

рішення.

 

Співвідношення між ЄКTС оцінками, оцінками за 12-бальною шкалою (для інтегрованих дисциплін)і рейтингом здобувача освіти

Рейтинг здобувача освіти, бали

Оцінка ECTS

Оцінка за 12-бальною шкалою

Визначення оцінки ECTS

90-100

А

97 – 100

12

Відмінно

Відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок

94 – 96

11

90 – 93

10

82-89

В

82-89

9

Добре

Виконання вище середнього рівня з кількома помилками

74-81

С

79-81

8

В загальному правильна робота з певною кількістю грубих помилок

74-78

7

64-73

D

70-73

6

Задовільно

Виконання  непогане, але зі значною кількістю недоліків

64-69

5

60-63

Е

60-63

4

Виконання задовольняє мінімальні критерії

35-59

FX

31-59

3

Незадовільно

Потрібно працювати перед тим, як отримати залік (позитивну оцінку)

0-34

F

11-30

2

0-10

1

Необхідна серйозна подальша робота

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з дисциплін за
ОПП фахового молодшого бакалавра

Бали

Критерії оцінювання

Оцінка в межах 90 – 100 балів

Виставляється здобувачу освіти, який систематично працював протягом семестру, показав під час екзамену (заліку) різнобічні і глибокі знання програмного матеріалу, вміє успішно виконувати завдання, які передбачені програмою, засвоїв зміст основної та додаткової літератури, усвідомив взаємозв’язок окремих розділів дисципліни, їхнє значення для майбутньої професії, виявив творчі здібності у розумінні та використанні навчально-програмного матеріалу, проявив здатність до самостійного оновлення і поповнення знань.

Оцінка в межах 82 – 89 балів

 Виставляється здобувачу освіти, який демонструє глибоке знання навчальної програми. Добре розуміє основні концепції та матеріал дисципліни, проте має деякі недоліки у застосуванні цих знань на практиці або у повному висвітленні деяких аспектів теми. Хоча здобувач освіти показав високий рівень освоєння матеріалу, але здобувачу освіти необхідно розвивати свої аналітичні та критичні навички.

Оцінка в межах 74 – 81 балів

Виставляється здобувачу освіти, який виявив повне знання навчально-програмного матеріалу, успішно виконує передбачені програмою завдання, засвоїв основну літературу, що рекомендована програмою, показав достатній рівень знань з дисципліни і здатний до їх самостійного оновлення та поповнення у ході подальшого навчання та професійної діяльності.

Оцінка в межах 64 – 73 балів

 Виставляється здобувачу освіти, який продемонстрував базове засвоєння навчального матеріалу, але проявляє певний дефіцит у глибині розуміння теми або у здатності застосовування цих знань на практиці.

Оцінка в межах 60-63 бали

Виставляється здобувачу освіти, який виявив знання основного навчально-програмного матеріалу в обсязі, необхідному для подальшого навчання та наступної роботи за спеціальністю, справляється з виконанням завдань, передбачених програмою, допускає окремі похибки у відповідях при виконанні завдань, але володіє необхідними знаннями для подолання допущених похибок під керівництвом педагогічного працівника

Оцінка в межах 35 – 59 балів

Виставляється здобувачу освіти, який не виявив достатніх знань основного навчально-програмного матеріалу, допустив принципові помилки у виконанні передбачених програмою завдань, не може без допомоги викладача використати знання при подальшому навчанні, не спромігся оволодіти навичками самостійної роботи.

Оцінка в межах 0 – 34 балів

Виставляється здобувачу освіти, який не досягнув мінімального рівня освоєння навчального матеріалу. Це свідчити про значний дефіцит у засвоєнні концепцій та навичок, що викладалися, або про невиконання основних завдань курсу.

 

Критерії оцінювання окремих видівнавчальної діяльності здобувачів освітипід час вивчення дисциплін за ОПП фаховий молодший бакалавр

 

Критерії оцінювання курсової роботи (проєкту)

Бали

Критерії оцінювання

Оцінка в межах 90 – 100 балів

Виставляється здобувачу освіти, який виконав курсову роботу/проєкт у повній відповідності до вимог завдання, робочої програми дисципліни. Зміст графічних матеріалів відображає результати, які отримані в розрахунковій частині та оформлено згідно з нормативними вимогами. Здобувач освіти показав глибокі теоретичні знання з даної дисципліни, оволодів первинними навиками дослідної роботи: збирати дані, аналізувати, творчо осмислювати, обґрунтувати основні інженерні, технологічні рішення. Самостійно, виконав розрахунки, креслення, продемонстрував розуміння зв’язку отриманих результатів з практичним застосуванням. Використав сучасні комп’ютерні програми. Виконав роботу грамотно, літературною українською мовою. Оформив роботу у відповідності до вимог і подав її до захисту у визначений термін. Доповідь і захист роботи обґрунтовані, виявлені комплексні знання зі спеціальних дисциплін стосовно теми курсової роботи/проєкту, впевнено і обґрунтовано відповів на запитання членів комісії.

Оцінка в межах 82 – 89

Виставляється здобувачу освіти, який виконав курсову роботу/проєкт у повній відповідності з завданням, вимогами робочої програми дисципліни та методичних вказівок до виконання курсової роботи/проекту. Зміст графічних матеріалів відображає результати, які отримані в розрахунковій частині та оформлено згідно нормативних вимог. Здобувач освіти показав досить глибокі теоретичні знання з даної дисципліни, оволодів первинними навиками дослідної роботи: збирати дані, аналізувати, але вагається при виборі основних інженерних, технологічних рішень. Самостійно виконав графічну частину і пояснювальну записку, продемонстрував розуміння зв’язку отриманих результатів з практичним застосуванням. Використав сучасні комп’ютерні програми. Виконав роботу грамотно, літературною українською мовою. Оформив роботу у відповідності до вимог і подав її до захисту у визначений термін. На захисті продемонстрував добрі знання зі спеціальних дисциплін стосовно теми курсового проєкту з теми дослідження, відповів на запитання членів комісії.

Оцінка в межах 74 – 81 балів

Виставляється здобувачу освіти, який виконав курсову роботу /проєкт  у повній відповідності до вимог завдання, робочої програми дисципліни та методичних вказівок до виконання курсової роботи/проєкту. Зміст графічних матеріалів відображає результати, які отримані в розрахунковій частині. Здобувач освіти показав добрі теоретичні знання з даної дисципліни, оволодів первинними навиками дослідної роботи: збирати дані, аналізувати, але вагається при виборі основних інженерних, технологічних рішень. Самостійно виконав графічну частину і пояснювальну записку, але допустив дві-три незначні помилки в кресленні чи пояснювальній записці. Продемонстрував розуміння зв’язку отриманих результатів з практичним застосуванням, однак відчуває труднощі щодо їх обґрунтування. Використав сучасні комп’ютерні програми. Виконав роботу грамотно, українською мовою.

Оцінка в межах 64 – 73 балів

Виставляється здобувачу освіти, який виконав курсову роботу/проєкт  з незначними порушеннями вимог завдання, робочої програми дисципліни або методичних вказівок до виконання курсової роботи/проєкту. В пояснювальній записці чи кресленні виявлені помилки. В розрахунковій частині є надлишок елементів описовості. Добір інформаційних ресурсів та джерел не завжди актуальний та обґрунтований. Є певні помилки в узагальненні отриманих результатів, розумінні міждисциплінарних зв’язків та способах прикладного застосування отриманих знань. Робота подана до захисту у визначений  термін. Здобувач освіти неякісно підготував та виконав доповідь, невпевнено відповідає на основні питання за змістом роботи/проєкту.

Оцінка в межах 60-63 бали

Виставляється здобувачу освіти, який виконав курсову роботу/проєкт з суттєвими порушеннями вимог завдання, робочої програми дисципліни або методичних вказівок до виконання курсової роботи/проєкту. В пояснювальній записці та кресленнях виявлені суттєві помилки. Неправильно прийняті конструкторські рішення. Робота подана до захисту з порушенням встановленого терміну. У відповідях на запитання членів комісії допущені грубі помилки. Несистематизована доповідь захисту в цілому.

Оцінка в межах 35 – 59 балів

Виставляється здобувачу освіти при невідповідність змісту і креслень затвердженій темі курсової роботи/проєкту. Здобувач освіти в цілому орієнтується в матеріалі дисципліни.

Оцінка в межах 0 – 34 балів

Виставляється здобувачу освіти, який не виконав роботу або виконав не самостійно, здобувач освіти не орієнтується в матеріалі дисципліни та курсової роботи/проєкту.

 

Критерії оцінювання дипломних прєктів

Бали

Критерії оцінювання

Оцінка в межах 90 – 100 балів

Виставляється здобувачу освіти, який виконав кваліфікаційну роботу, яка має теоретичне й практичне значення; глибоко і повно розкрив зміст досліджуваної проблеми; критично й творчо використав літературу з теми; володіє методами дослідження; зіставляє різні думки, аргументує власну точку зору; володіє спеціальною термінологією; грамотно ілюструє твердження прикладами, результатами спостережень і експериментів; системно, логічно й повно викладає матеріал; не допускає фактичних помилок; володіє культурою писемного мовлення, демонструє багатство словникового запасу, знання термінології.

Оцінка в межах 82 – 89

Виставляється здобувачу освіти, який, достатньо повно розкриває зміст проблеми; вміє аналізувати використану літературу, але не завжди критично; вживає спеціальну термінологію, але не завжди доцільно; вміє зіставляти думки, твердження, відстоювати власну думку та ілюструвати теоретичні положення прикладами, результатами власних спостережень, даними експериментальних досліджень; має багатий словниковий запас; допускає 2-3 неточності при обґрунтуванні висновків та узагальнень.

Оцінка в межах 74 – 81 балів

Виставляється здобувачу освіти, який показав досить високі теоретичні знання з тієї дисципліни, з якої виконана кваліфікаційна робота; оволодів первинними навиками дослідницької роботи: збирати дані, аналізувати, творчо осмислювати їх, формулювати висновки, але не завжди критично ставиться до використаних джерел та літератури; мають місце окремі неточності; дає свої пропозиції і рекомендації з предмета дослідження, однак відчуває труднощі щодо їх обґрунтування; виконав роботу грамотно українською мовою; оформив роботу відповідно до вимог і подав її до захисту у визначений термін; на захисті продемонстрував добрі знання з теми дослідження відповів на більшість запитань членів комісії.

Оцінка в межах 64 – 73 балів

Виставляється здобувачу освіти, який розкриває тему дослідження недостатньо глибоко; мало користується спеціальною термінологією, допускає помилки у вживанні термінів; не завжди виявляє самостійність в оцінці фактів; мало наводить прикладів, допускає помилки у висновках та узагальненнях; викладає матеріал непослідовно, з порушенням системності, не забезпечуючи композиційної стрункості роботи; допускає помилки в мовному оформленні; вирішує поставлені завдання фрагментарно, не пов'язуючи зміст суміжних дисциплін; список літератури не повний, не досить критично використано окремі джерела.

Оцінка в межах 60-63 бали

Виставляється здобувачу освіти, який показав достатні теоретичні знання з тієї дисципліни, з якої виконана кваліфікаційна робота; в основному оволодів первинними навиками дослідницької роботи: збирати дані, аналізувати, осмислювати їх, формулювати висновки, однак допускає в роботі порушення принципів логічного і послідовного викладу матеріалу; мають місце окремі фактичні помилки і неточності; не сформулював пропозиції і рекомендації з теми дослідження; допускає помилки в оформленні роботи та її наукового апарату; подав роботу до захисту пізніше визначеного терміну; на захисті продемонстрував задовільні знання з теми дослідження, але не зумів упевнено відповісти на додаткові запитання членів комісії.

Оцінка в межах 35 – 59 балів

Виставляється здобувачу освіти, який, демонструє нерозуміння сутності досліджуваної проблеми; не володіє спеціальною термінологією; не використовує теоретичні знання для розв'язання практичних завдань; не вміє систематизувати та узагальнювати матеріал; не може аргументувати власну думку; допускає фактичні помилки; має бідний запас спеціальних термінів, порушує послідовність викладу думок.

Оцінка в межах 0 – 34 балів

Виставляється здобувачу освіти, в тому разі, коли на захисті студент проявив повне незнання досліджуваної проблеми, не зумів задовільно відповісти на поставлені питання, що свідчить про несамостійне виконання кваліфікаційної роботи, або коли роботу до захисту не представлено.

Критерії оцінювання кваліфікаційного іспиту

       Кваліфікаційний іспит проводиться у тестовій формі, а кожне завдання оцінюється за рівнем складності:

  • Високий рівень складності – 3 бали.
  • Середній рівень складності – 2 бали.
  • Низький рівень складності – 1 бал.

       Максимальна кількість балів за тест – 100 балів. Отриманні бали переводяться в оцінку ЕСТС згідно з таблицею.

  •  

Критерії оцінювання

Оцінка в межах 90 – 100 балів

Виставляється здобувачу освіти, який виконав бездоганно завдання з мінімальною кількістю помилок. Завдання високого рівня складності виконані повністю правильно.

Оцінка в межах 82 – 89 балів

Виставляється здобувачу освіти, який виконав відмінну роботу з кількома незначними помилками, здебільшого у завданнях середнього і низького рівня складності.

Оцінка в межах 74 – 81 балів

Виставляється здобувачу освіти, за загалом правильне виконання завдань, хоча є певна кількість грубих помилок, переважно у складних завданнях.

Оцінка в межах 64 – 73 балів

Виставляється здобувачу освіти, який показав результат вище мінімального, однак значна кількість помилок. Деякі завдання середнього рівня не виконані.

Оцінка в межах 60-63 бали

Виставляється здобувачу освіти, в якого рівень виконання відповідає мінімальним критеріям. Значна кількість помилок у завданнях усіх рівнів.

Оцінка в межах 35 – 59 балів

Виставляється здобувачу освіти, який має недостатній рівень для отримання позитивної оцінки. Потрібно доопрацювання, виконані лише найпростіші завдання.

Оцінка в межах 0 – 34 балів

Виставляється здобувачу освіти, який має дуже низький рівень знань, значна частина завдань не виконана, включно із найпростішими. Необхідне серйозне доопрацювання знань і навичок.

Критерії оцінювання навчальної та виробничої практики

Бали

Критерії оцінювання

Оцінка в межах 90 – 100 балів

Здобувач освіти повністю виконав програму практики, звіт за структурою, обсягом і змістом, відповідає вимогам програми практики. Основні складові змісту глибоко обґрунтовані, логічні. Висока старанність у виконанні, бездоганне оформлення. Захист звіту впевнений та аргументований.

Оцінка в межах 82 – 89

Здобувач освіти повністю виконав програму практики, звіт за структурою, обсягом і змістом відповідає вимогам програми практики. Основні складові звіту достатньо обґрунтовані, допущене незначне порушення послідовності. Достатня старанність у виконанні, добре оформлення. Захист звіту аргументований, але з деякими неточностями у другорядному матеріалі.

Оцінка в межах 74 – 81 балів

Здобувач освіти повністю виконав програму практики, звіт за структурою, обсягом і змістом відповідає вимогам програми практики, але має деякі неточності. Основні складові звіту обґрунтовані, незначне порушення послідовності. Достатня старанність у виконанні, добре оформлення. Захист звіту аргументований, але з деякими неточностями, які здобувач освіти сам виправляє.

Оцінка в межах 64 – 73 балів

Здобувач освіти повністю виконав програму практики, звіт відповідає вимогам програми практики, але має неточності за структурою та змістом. Основні складові звіту недостатньо обґрунтовані з порушенням послідовності. Посередня старанність у виконанні, зовнішнє оформлення задовільне. Захист звіту з незначними помилками, які здобувач освіти сам виправляє з допомогою викладача.

Оцінка в межах 60-63 бали

Здобувач освіти повністю виконав програму практики, звіт відповідає вимогам програми практики, але має неточності за структурою та змістом. Основні складові звіту недостатньо обґрунтовані з порушенням послідовності. Посередня старанність у виконанні, зовнішнє оформлення задовільне. Захист звіту з значними помилками, які здобувач освіти сам виправляє з допомогою викладача.

Оцінка в межах 35 – 59 балів

Здобувач освіти виконав програму практики (більше 50 %), звіт відповідає вимогам програми практики, але має  значні неточності за структурою та змістом. Основні складові звіту недостатньо обґрунтовані з порушенням послідовності. Посередня старанність у виконанні, зовнішнє оформлення задовільне. Захист звіту з великими помилками і прогалинами, які здобувач освіти не може виправити.

Оцінка в межах 0 – 34 балів

Здобувач освіти частково виконав програму практики (менше 50 %), і представив звіт поганого зовнішнього оформлення. Захист звіту з  великими помилками і прогалинами, які здобувач освіти не може виправити.

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

у сфері професійно-технічної освіти

Рівень

Бали

Професійно-теоретична підготовка

Професійно-практична підготовка

Початковий

1

Здобувач освіти з допомогою викладача відтворює на рівні розпізнання окремі елементи навчального матеріалу та виконує зі значними труднощами окремі елементи практичних завдань. Під час відповіді і при виконанні практичних завдань припускається суттєвих помилок.

Здобувач освіти з допомогою майстра виробничого навчання відтворює на рівні розпізнання окремі елементи професійних знань, необхідних для виконання даної роботи. З постійною допомогою майстра виробничого навчання виконує лише елементи навчально-виробничого або контрольного завдання. При виконанні роботи припускається суттєвих помилок в організації робочого місця, плануванні виробничих дій, в прийомах праці та технологічних операціях. Результат виконаної роботи повністю не відповідає діючим якісним і кількісним показникам. Потребує постійної допомоги і контролю в дотриманні правил безпеки праці.

2

Здобувач освіти з допомогою викладача відтворює на рівні розпізнання окремі фрагменти навчального матеріалу та неусвідомлено виконує окремі фрагменти практичних завдань. При відповіді і виконанні практичних завдань припускається суттєвих помилок.

Здобувач освіти з допомогою майстра виробничого навчання відтворює на рівні розпізнання окремі фрагменти професійних знань, необхідних для виконання даної роботи. З постійною допомогою майстра виробничого навчання виконує фрагменти навчально виробничого або контрольного завдання. При виконанні роботи припускається суттєвих помилок в організації робочого місця, плануванні виробничих дій, в прийомах праці та технологічних операціях. Результат роботи істотно не відповідає діючим якісним і кількісним показникам. Потребує допомоги і контролю в дотриманні правил безпеки праці.

3

Здобувач освіти з допомогою викладача відтворює фрагменти навчального матеріалу та неусвідомлено виконує частину практичних завдань. При відповіді і виконанні практичних завдань припускається суттєвих поміток.

Здобувач освіти безсистемно на рівні розпізнання відтворює окремі компоненти професійних знань, необхідних для виконання даної роботи. З допомогою майстра виробничого навчання планує виробничі дії та виконує частину навчально-виробничого або контрольного завдання. При виконанні роботи припускається значної кількості помилок в організації робочого місця, в прийомах праці та технологічних операціях, які самостійно виправити не може. Результат роботи не відповідає діючим якісним і кількісним показникам нижчого кваліфікаційного рівня. Потребує допомоги і контролю в дотриманні правил безпеки праці.

Середній

4

Здобувач освіти на рівні запам'ятовування без розуміння відтворює навчальний матеріал та виконує практичні завдання з допомогою викладача. Має значні труднощі при аналізі та порівнянні. Недостатньо усвідомлено користується технічною та конструкторсько- технологічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається значної кількості помилок, які самостійно виправити не може.

Здобувач освіти без достатнього розуміння відтворює окремі компоненти професійних знань та недостатньо усвідомлено виконує основні прийоми і технологічні операції, необхідні для виконання даної роботи. Не може пояснити зміст технологічного процесу та прийомів самоконтролю і методів контролю за якістю. З частковою допомогою майстра виробничого навчання організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчальновиробниче або контрольне завдання з використанням технічної та конструкторсько- технологічної документації. При виконанні роботи припускається значної кількості помилок, які самостійно виправити не може. Результат роботу відповідає мінімальним діючим якісним і кількісним показникам. В окремих випадках потребує допомоги і контролю в дотриманні правил безпеки праці.

5

Здобувач освіти на рівні запам'ятовування без достатнього розуміння відтворює основи положення навчального матеріалу та виконує практичні завдання з частковою допомогою викладача. З помилками дає визначення основних понять. Може частково обгрунтувати і проаналізувати свою відповідь. Недостатньо усвідомлено користується технічною і конструкторсько-технологічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається помилок, які самостійно виправити не може.

Здобувач освіти з допомогою майстра виробничого навчання відтворює на рівні розпізнання окремі знань та недостатньо усвідомлено виконує основні прийоми і технологічні операції, необхідні для даної робити. З частковою допомогою майстра виробничого навчання організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчально-виробниче або контрольне завдання з використанням технічної конструкторськотехнологічної документації. Неусвідомлено застосовує прийоми контролю за якістю та самоконтролю за виконанням технологічного процесу. При виконанні роботи припускається помилок, які самостійно виправити не може. Результат роботи відповідає низькому рівню діючих якісних та кількісних показників. В окремих випадках потребує допомоги і контролю в дотриманні правил безпеки праці. В окремих випадках потребує допомоги і контролю в дотриманні правил безпеки праці.

6

Здобувач освіти без достатнього розуміння відтворює основний навчальний матеріал та виконує практичні завдання з епізодичною допомогою викладача. З окремими помилками дає визначення основних понять. Може частково аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки. Користується окремими видами технічної і конструкторсько- технологічної документації. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається помилок, які може частково виправити.

Здобувач освіти без достатнього розуміння відтворює значну кількість компонентів професійних знань, необхідних для виконання даної роботи. З консультативною допомогою майстра виробничого навчання організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчальновиробниче або контрольне завдання з застосуванням технічної та конструкторсько-технологічної документації. Неусвідомлено застосовує прийоми контролю за якістю та самоконтролю за виконанням технологічного процесу. При виконанні роботи припускається помилок, які частково може виправити з допомогою майстра виробничого навчання. Результат виконаної роботи відповідає низькому рівню діючих якісних та кількісних показників. В окремих випадках потребує консультативної допомоги в організації робочого місця та дотриманні правил безпеки праці.

Достатній

7

Здобувач освіти самостійно з розумінням відтворює суть основних положень навчального матеріалу та застосовує його при виконанні практичних завдань в типових умовах. Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює, робить висновки. Його відповідь в цілому правильна, але містить неточності і недостатньо обгрунтована. Виконує практичні завдання за типовим алгоритмом (послідовність дій) з консультативною допомогою викладача. Користується довідковою інформацією, технічною і конструкторсько- технологічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які частково виправляє.

Здобувач освіти з розумінням відтворює основні професійні знання та правильно виконує основні прийоми і технологічні операції, необхідні для даної роботи. Організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчальновиробниче або контрольне завдання за типовим алгоритмом (послідовність дій) з незначним відхиленням від встановлених норм часу. Достатньо усвідомлено користується технічною та конструкторсько- технологічною документацією. Застосовує основні прийоми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи. Потребує консультації майстра виробничого навчання. При виконанні роботи припускається несуттєвих помилок і неточностей, які частково може виправити. Результат роботи в цілому відповідає якісним і кількісним показникам запланованого рівня кваліфікації. Дотримується правил безпеки праці.

8

Здобувач освіти самостійно з розумінням відтворює основний навчальний матеріал та застосовує його при виконанні практичних завдань в типових умовах (стандартних ситуаціях). Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює інформацію, встановлює її зв'язок з обраною професією та робить висновки. Відповідь у цілому правильна, логічна та достатньо обгрунтована. Виконує практичні завдання за типовим алгоритмом з консультативною допомогою викладача. Усвідомлено користується довідковою інформацією, технічною та конструкторсько- технологічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які частково виправляє.

Здобувач освіти з розумінням відтворює основні професійні знання та правильно виконує основні прийоми і технологічні операції, необхідні для даної роботи. Самостійно організовує робоче місце, планує та виконує навчальновиробниче або контрольне завдання за типовим алгоритмом (послідовність дій) в межах встановлених норм часу. Достатньо усвідомлено користується технічною та конструкторсько- технологічною документацією, що надається. Застосовує основні прийоми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи. При виконанні роботи припускається несуттєвих помилок, які може виправити. Результат роботи відповідає якісним і кількісним показникам, що передбачені запланованим рівнем кваліфікації. Дотримується норм витрат матеріалів (ресурсів) та правил безпеки праці.

9

Здобувач освіти володіє основним навчальним матеріалом в усній, письмовій і графічній формах та застосовує його при виконанні практичних завдань як у типових, так і в дещо ускладнених умовах. Дає визначення основних понять, аналізує, порівнює і систематизує інформацію, встановлює зв'язок з обраною професією та робить висновки. Його відповідь в цілому правильна, логічна і достатньо обгрунтована. Виконує практичні завдання за типовим алгоритмом з консультацією викладача. Усвідомлено користується додатковою інформацією, технічною та конструкторсько- технологічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які може виправити.

Здобувач освіти володіє основними професійними знаннями та правильно виконує переважну більшість прийомів і технологічних операцій, необхідних для даної роботи. Самостійно, в цілому правильно організовує робоче місце, планує та виконує навчальновиробниче або контрольне завдання за типовим алгоритмом (послідовність дій) у межах встановлених норм часу. Усвідомлено користується технічною та конструкторсько- технологічною документацією. Може розробляти окремі її види. Правильно застосовує основні прийоми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи. При виконанні роботи припускається несуттєвих помилок, які виправляє. Результат роботи відповідає якісним і кількісним показникам, що передбачені запланованим кваліфікаційним рівнем. Дотримується норм витрат матеріалів енергоресурсів та безпеки праці.

Високий

10

Здобувач освіти уміє усвідомлено засвоювати нову інформацію в обсязі, що передбачений програмою. Володіє глибокими, міцними знаннями навчального матеріалу та здатний їх правильно використовувати для виконання практичних завдань. Відповідь учня (слухача) повна, правильна, логічна, містить аналіз і систематизацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв'язки, робить аргументовані висновки з незначною консультацією викладача. Вміє самостійно користуватися джерелами інформації. Учень (слухач) самостійно й правильно застосовує довідкову інформацію, технічну та конструкторсько- технологічну документацію. Практичні завдання виконує в цілому правильно в повному обсязі як з використанням типового алгоритму, так і в дещо змінених умовах. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається окремих неточностей, які може виправити самостійно. Виявляє пізнавально- творчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

Здобувач освіти володіє професійними знаннями в обсязі, що передбачений навчальною програмою, та самостійно, правильно, впевнено виконує прийоми і технологічні операції, необхідні для виконання даної роботи в межах навчальної програми та встановлених норм часу. Самостійно в повному обсязі виконує навчально-виробниче або контрольне завдання відповідно до вимог технічної та конструкторськотехнологічної документації, яка передбачена навчальною програмою. Вміє розробляти окремі її види. Дотримується нормативів витрат матеріалів і інших ресурсів. Виявляє елементи професійної культури та прагнення і здатність до продуктивної творчої співпраці в колективі. В процесі роботи може припускатись окремих неточностей, які самостійно виправляє. Результат виконаної роботи в цілому відповідає діючим заданим якісним і кількісним показникам. Раціонально організовує робоче місце та дотримується правил безпеки праці.

11

Здобувач освіти володіє узагальненими знаннями навчального матеріалу в повному обсязі та здатний їх ефективно використовувати для виконання всіх передбачених навчальною програмою практичних завдань. Відповідь учня (слухача) повна, правильна, логічна і містить аналіз, систематизацію, узагальнення навчального матеріалу. Вміє самостійно знаходити й користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причиннонаслідкові та міжпредметні зв'язки. Робить аргументовані висновки. Правильно й усвідомлено застосовує всі види довідкової інформації, технічної та конструкторсько- технологічної документації в межах навчальної програми. Може самостійно складати окремі її види. Практичні завдання виконує правильно, у повному обсязі як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається незначних неточностей, які самостійно виявляє та виправляє. Виявляє пізнавальнотворчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

Здобувач освіти володіє професійними знаннями в повному обсязі та самостійно, правильно, впевнено виконує всі прийоми, технологічні операції, необхідні для виконання даної роботи в межах навчальної програми та

встановлених норм часу. Самостійно, в повному обсязі виконує навчально-виробниче або контрольне завдання відповідно до вимог технічної та конструкторськотехнологічної документації, яка передбачена навчальною програмою. Вміє самостійно розробляти окремі її види та обирати оптимальний варіант виконання навчально-виробничого або контрольного завдання. Зразково дотримується нормативів витрат матеріалу та інших ресурсів. Правильно й усвідомлено застосовує всі прийоми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи. Опанував основи професійної культури та виявляє прагнення і здатність до продуктивної і творчої співпраці в колективі. В процесі роботи припускається незначних неточностей, які самостійно виявляє і виправляє. Результат виконаної роботи повністю відповідає діючим якісним і кількісним показникам. Забезпечує високий рівень організації праці та дотримання правил безпеки праці.

12

Здобувач освіти володіє системними знаннями навчального матеріалу та ефективно їх застосовує для виконання практичних завдань, що передбачені навчальною програмою. Відповідь учня (слухача) повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причиннонаслідкові та міжпредметні зв'язки. Робить аргументовані висновки. Правильно й усвідомлено використовує всі види довідкової, технічної та конструкторськотехнологічної документації в межах навчальної програми. Бездоганно виконує практичні завдання як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. Виявляє пізнавальнотворчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

Здобувач освіти володіє системними професійними знаннями в повному обсязі та бездоганно виконує всі прийоми і технологічні операції, необхідні для виконання конкретної роботи в межах навчальної програми. Повністю виконує або перевиконує норми часу. Самостійно, в повному обсязі виконує навчально-виробниче або контрольне завдання у повній відповідності до вимог технічної та конструкторсько- технологічної документації. Вміє самостійно розробляти її види та обирати оптимальний варіант виконання навчально-виробничого (контрольного) завдання. Знаходить шляхи зменшення витрат матеріалів та інших ресурсів, що не впливають на якість. Впевнено й усвідомлено застосовує всі прийоми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи. Опанував основи професійної культури та виявляє прагнення і здатність до продуктивної творчої співпраці в колективі. Результат виконаної роботи повністю відповідає діючим якісним і кількісним показникам або може бути ще кращим. Забезпечує високий рівень організації праці і робочого місця, зразкового дотримання правил безпеки праці.

 

 

 

 

 

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, 26

Тел: +38 (04631) 7-51-34
E-mail: nfk_nubip_vstup@ukr.net

 

АДМІНІСТРАЦІЯ

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, 26

ел: +38 (04631) 7-51-36
E-mail: natims@i.ua

 

ПРИЄДНУЙТЕСЯ ДО НАС

 

111 111 111 111 111 111