20 лютого 2025 року в Ніжинському фаховому коледжі НУБіП України відбувся захоплюючий інтелектуальний захід, в рамках тижня циклової комісії з комп'ютерної інженерії, зі студентами другого курсу спеціальності 123 «Комп'ютерна інженерія» відділення економіки, логістики та інформаційних систем конкурс-гра «Цікаве креслення», під керівництвом викладача циклової комісії з комп’ютерної інженерії Євгена Іванова.
Головна мета заходу – розвинути у студентів навички командної роботи, креативне мислення, логічні здібності та інженерні компетентності.
Для участі у грі було сформовано чотири команди по чотири учасники у кожній: «Інфопіксель», «Гаджети», «Драйвери», «Кодери». Захід складався з трьох тематичних турів, кожен з яких сприяв розвитку різних аспектів технічного мислення та просторової уяви у студентів. Фіксацію результатів гри здійснювала голова циклової комісії з комп’ютерної інженерії Анна Калініченко.
Перший тур був присвячений оптичним ілюзіям та розвитку просторової уяви. Студенти зіткнулися з класичними головоломками на сприйняття: визначення форми і розмірів об'єктів, аналіз геометричних фігур та розпізнавання прихованих зображень.

У другому турі «Розминка розуму» капітани команд мали за 3 хвилини пояснити своїй команді 4 терміни на тему інженерної та комп'ютерної графіки, не використовуючи однокореневі слова. Також у цьому турі учасникам запропонували розгадати ребус і виконати креслення предмета в трьох видах, маючи лише головний вид і габарити двох інших видів. Це завдання потребувало не лише просторової уяви, але й знання основ технічного креслення.

Заключний тур «Логіка в кресленні» включив комплексні завдання на логіку та технічну уважність. Командам потрібно було знайти дві однакові деталі серед представлених варіантів, а також знайти наочне зображення пробки, яка може не тільки щільно закрити будь-який із трьох зображених отворів, а й пройти наскрізь.

Перемогу здобула команда «Гаджети», яка найкраще впоралася з усіма завданнями. Усі присутні отримали позитивні емоції та заряд мотивації до подальшого вивчення дисципліни. Команди-учасники та вболівальники були нагороджені солодкими призами.


Захід продемонстрував, що технічні дисципліни можуть бути не лише корисними, але й захоплюючими. Студенти активно брали участь у всіх завданнях, демонструючи кмітливість та інженерне мислення. Особливо цінним був міждисциплінарний характер заходу, який поєднав елементи геометрії, креслення та логіки. Такий підхід дозволив учасникам побачити зв'язок між різними дисциплінами та їх практичне застосування.
Євген Іванов,
викладач циклової
комісії з комп’ютерної інженерії