СПІВБЕСІДА З КЕРІВНИЦТВОМ УНІВЕРСИТЕТУ: НЕ ВТРАТИТИ ДИНАМІКУ РОЗВИТКУ

       Традиційно на початку нового року керівники структурних підрозділів університету доповідають про основні досягнення та здобутки попереднього року, здійснюють аналіз існуючих проблем, узгоджують пріоритетні напрямки і заходи діяльності колективів на новий рік. Цього року співбесіди проходили як в традиційній формі, із дотриманням усіх протиепідеміологічних вимог, так і в режимі онлайн, що дозволило долучити до обговорення не тільки адміністрації коледжів, але й більш широку аудиторію.

       19 січня, в День Хрещення Господнього, Богоявлення, відбулася чергова планова співбесіда керівництва університету з представниками Ніжинського фахового коледжу. Ключовим питанням, яке турбувало учасників зустрічі, було забезпечення освітнього процесу на належному рівні в умовах, зумовлених пандемією, які стали випробуванням для всієї системи освіти.

     Саме на цьому загострювали увагу ректор Станіслав Ніколаєнко, перший проректор Ігор Ібатуллін, проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша, куратор коледжу від університету – декан факультету конструювання та дизайну Зіновій Ружило та інші учасники співбесіди.

       Під час короткої презентації результатів діяльності колективу за 2020 рік директор Олена Литовченко повідомила про успішне завершення календарного року, здійснила ґрунтовний аналіз динаміки контингенту студентів і відзначила, що в коледжі протягом останніх років проведення якісної профорієнтації сприяє збільшенню контингенту студентів; реалізовується ступенева система підготовки фахівців; достойні показники в навчально-методичній та науковій роботі; педагогічні працівники коледжу є учасниками міжнародних та всеукраїнських конференцій, тренінгів, семінарів.

      Олена Володимирівна охарактеризувала особливості освітнього процесу в дистанційному режимі, результативність спортивної та виховної роботи, зупинилася на проблемах реалізації системи ступеневої освіти у форматі коледж – інститут – університет, а також особливостях атестації педагогічних працівників коледжу.

      Колектив закладу доклав максимальних зусиль для організації освітнього процесу в нових умовах дистанційного та змішаного навчання. Для налагодження ефективної дистанційної комунікації педагогічний колектив закладу з початку запровадження карантинних заходів використовував різноманітні навчальні платформи та електронні ресурси Moodle, Zoom, Viber, Cisco Webex, платформа «На урок, e-mail та інші. Дані ресурси дозволили найкраще реалізувати спілкування у форматі «студент-викладач», контролювати знання та, загалом, управління освітнім процесом.
       Одним із найважливіших здобутків 2020 року стало покращення матеріально-технічної бази закладу: зроблені капітальні ремонти і введені в дію нові лабораторії, придбане нове обладнання та комп’ютерну техніку для їх оснащення; суттєво покращено умови проживання студентів у гуртожитку.

       Серед основних пріоритетних напрямків діяльності коледжу залишаються забезпечення високої якості освітнього процесу в дистанційному форматі; підготовка до акредитації освітньої програми «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» ОС Бакалавр; розробка та залучення до освітнього процесу інноваційних педагогічних технологій; підготовка студентів до успішного складання ЗНО; удосконалення навчально-методичного забезпечення і модернізація лабораторної бази; проведення роботи щодо збільшення кількості вступників до базового закладу; більш активна співпраця з роботодавцями; урізноманітнення форм і методів проведення профорієнтаційної роботи, спрямованої на формування контингенту студентів; розширення міжнародної співпраці.

       На завершення Олена Литовченко подякувала керівництву університету за підтримку, зокрема у вирішенні фінансових питань, завдяки якій вдалося уникнути заборгованості щодо виплат стипендій, заробітних плат, з оплати комунальних платежів.
       Підсумовуючи звіт та представлені плани керівництво університету висловило побажання в 2021 році акцентувати увагу на:
  • забезпеченні та підвищенні якості освітнього процесу, його постійному моніторингу;
  • активізації співпраці з органами влади в частині вдосконалення законодавства і нормативної бази стосовно реалізації принципів ступеневої освіти;
  • проведенні результативної профорієнтаційної роботи;
  • більш активному залученні роботодавців до вирішення проблем закладу, розширення баз практик тощо;
  • удосконаленні практичної підготовки студентів;
  • запровадженні в освітній процес елементів дуальної освіти;
  • розширенні міжнародної співпраці.
       На завершення ректор Станіслав Ніколаєнко привітав усіх зі святом Водохреща, побажав здоров’я і наснаги до праці, реалізації всіх планів та закликав не збавляти темп у динамічному розвитку.
 
Тетяна Шеїн,
заступник директора з навчально-виховної роботи

 

 

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, 26

Тел: +38 (04631) 7-51-34
E-mail: natims@i.ua

 

АДМІНІСТРАЦІЯ

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, 26

ел: +38 (04631) 7-51-36
E-mail: natims@i.ua

 

 
 

111 111 111 111 111