ВИКЛАДАЧІ НІЖИНСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ – УЧАСНИКИ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ «ІНТЕГРАЦІЯ ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР. РОЗВИТОК МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА»
27 квітня 2021 року в рамках підвищення кваліфікації як складової навчання впродовж життя на базі Вищої Школи Агробізнесу в місті Ломжі (Польща) відбувся Міжнародний науково-педагогічний онлайн-семінар для науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів вищої та фахової передвищої освіти «Інтеграція закладів вищої та фахової передвищої освіти в європейський освітній простір. Розвиток міжнародного співробітництва».
У рамках програми онлайн-семінару були розглянуті актуальні питання щодо інтеграції закладів вищої та фахової передвищої освіти в європейський освітній простір, розвиток міжнародного співробітництва удосконалення професійних компетентностей та використання інформаційних, комунікаційних і цифрових технологій в освітньому процесі.
Під час семінару, слухачами якого від нашого закладу були голова циклової комісії з транспортних технологій Любов Дяченко та викладач циклової комісії з комп’ютерної інженерії Ольга Орел, доповідачі – провідні фахівці Вищої Школи Агробізнесу в м. Ломжі (Польща), ознайомили усіх присутніх із трирівневою структурою навчання в польських ЗВО та особливостями проходження виробничої практики; сучасними вимогами до навчально-методичного забезпечення освітнього процесу; особливостями ліцензування та акредитації Вищих шкіл Польщі; застосуванням програми Pol-on для економічної оцінки (працевлаштування та порівняння заробітних плат) випускників польських університетів; розвитком міжнародної співпраці між ЗВО України та Польщі, участю у міжнародних програмах Erasmus +; особливостями навчання, проживання та подальшого працевлаштування українських студентів; важливістю студентського самоврядування в житті закладу освіти.
Цікавими й насиченими були виступи колег із українських закладів вищої та фахової передвищої освіти щодо сучасних вимог до навчально-методичного забезпечення освітнього процесу; особливостей застосування різних онлайн-платформ для дистанційного навчання (AREMA – приклад онлайн-платформи, яка дає змогу оцінювати рівень компетенцій студентів за допомогою тестів, екзаменаційних ігор, ботів та візуальних спостережень в аудиторії); особливостей підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти; організаціїї та проведення підвищення кваліфікації молодих спеціалістів та уникнення психологічного й емоційного вигорання педагогів під час дистанційного навчання; практичної підготовки студентів на підприємствах; кращих педагогічних практик.
Програма онлайн-семінару була надзвичайно насичена актуальною та надзвичайно корисною інформацією. Висловлюємо щиру вдячність організаторам та спікерам за високий професійний рівень, сучасність та актуальність запропонованих тем. З упевненістю можна сказати, що подібний досвід спілкування є корисним для організації міжнародної співпраці та застосуванню в навчальній практиці передового педагогічного досвіду, яким користуються закордонні ЗВО.
Ольга Орел, Любов Дяченко,
викладачі відділення економіки, логістики та інформаційних систем