ЗАСТОСУВАННЯ СТОРІТЕЛЛІНГУ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА»

       Найбільше і найдорожче добро кожного народу – це його мова, та жива схованка людського духу, його багата скарбниця, в яку народ складає і своє давнє життя і свої сподіванки, розум, досвід, почування (Панас Мирний)
         Сторітеллінг… Здавалося б, що в ньому складного? Викладач обирає тему, розробляє завдання, які активізують пізнавальну діяльність та мотивують студентів до навчання, ретельно продумує перешкоди для їх виконання. Головна мета – навчати, створюючи емоційну атмосферу.
       Тому 08 травня 2025 року у рамках вивчення дисципліни «Українська мова», теми: Морфологічні засоби стилістики студенти першого курсу спеціальності 275.03 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)», групи ПН241, під керівництвом викладачки Діани МАЛАХОВОЇ взяли участь у сторітеллінгу, під час проведення якого навчальний матеріал подавався у вигляді цікавої захоплюючої історії, сприяв розвитку особистісних якостей, демонстрував унікальність уяви кожного здобувача освіти, дозволяв проявляти активність та творчість.
       Здобувачі освіти отримали завдання: скласти розповідь на вільну тему, вживаючи не менше двадцяти дієслів або прикметників; написати історію, де будуть використані синоніми до слова «дім»; поекспериментувати з молодіжним сленгом, наприклад, дібрати синоніми до слова «класно» та використати їх в своїй історії. Такі завдання значно збільшують словниковий запас, впливають на точність і чистоту мовлення, вчать розрізняти частини мови, розвивають усне і писемне мовлення, особливо, якщо проходять у Музеї рідкісної книги імені Г.П. Васильківського.

       Наступною локацією сторітеллінгу став Театральньний сквер рідного міста, де перед здобувачами освіти були поставлені наступні завдання: написати власну історію про бережливе ставлення до природи, вживаючи якомога більше службових частин мови: прийменників, сполучників та часток; іменників спільного роду, які виділяються стилістичними ознаками; текст оформити в публіцистичному або художньому стилях. І здобувачі освіти швидко та правильно виконали всі вправи, демонструючи глибокі знання з рідної мови.

       Отже, вивчення мовного матеріалу в музеї або на природі допомагає молоді набути знань, умінь і навичок, встановити міждисциплінарні зв’язки, а використання сторітеллінгу - засвоїти матеріал, поданий у вигляді цікавої захоплюючої історії, сприяє розвитку особистісних якостей, демонструє унікальність уяви кожного студента.
Діана Малахова,
викладачка  дисципліни «Українська мова»

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, 26

Тел: +38 (04631) 7-51-34
E-mail: nfk_nubip_vstup@ukr.net

 

АДМІНІСТРАЦІЯ

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, 26

ел: +38 (04631) 7-51-36
E-mail: natims@i.ua

 

ПРИЄДНУЙТЕСЯ ДО НАС

111 111 111 111 111 111