Звіт директора на Вченій раді НУБіП України

25 листопада 2015 року на Засіданні Вченої ради НУБіП України відбувся звіт директора коледжу Литовченко О.В. «Про стан навчального і виховного процесів та кроки щодо реалізації Програми розвитку університету «Голосіївська ініціатива – 2020» на 2015 рік у ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний коледж».

Відзначено, що:

Коледж утворено на вимогу МОН України на базі відділення з підготовки молодших спеціалістів ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут» наказами МОН України від 12.08.2014 № 930, НУБіП України від 24.04.2014 № 488, від 10.06.2014 № 676.

В своїй діяльності керується основними нормативними документами, які регламентують здійснення навчально-виховного процесу у навчальному закладі. В рамках реалізації Програми розвитку «Голосіївська ініціатива – 2020» коледжем здійснено наступну роботу:

  1. Протягом 2014-2015 н.р. розроблені 54 положення для забезпечення діяльності коледжу.
  2. Здійснені акредитаційні експертизи спеціальностей 5.05020201 «Монтаж, обслуговування засобів і систем автоматизації технологічного виробництва», 5.07010102 «Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті» та ліцензійна експертиза з Підготовки громадян України до вступу у ВНЗ.
  3. У 2015 році отримали дипломи 160 молодших спеціалістів, коледж успішно виконав державне замовлення (111 осіб) та обсяги цільової підготовки фахівців (25 осіб).
  4. Реалізовується ступенева система підготовки фахівців, зокрема 42 особи вступили на навчання за ОКР «Молодший спеціаліст» на базі ОКР «Кваліфікований робітник», 107 осіб вступили на навчання за ОР «Бакалавр» на базі ОКР «Молодший спеціаліст», з них 39 осіб – до НУБіП України, 68 осіб – до ВП НУБіП України НАТІ.
  5. Проведені заходи з покращення кадрового потенціалу закладу: 11 осіб підвищили кваліфікацію на базі ННІ післядипломної освіти НУБіП України, атестовані 13 педагогічних працівників, здобувають педагогічну освіту 5 осіб, вступила на навчання до аспірантури 1 особа. 19 викладачів взяли участь у засіданнях обласних методичних об’єднань та 1 педагогічний працівник взяв участь у семінарі-аукціоні педагогічних ідей ДУ «НМЦ «Агроосвіта».
  6. Подано на виставку передового педагогічного досвіду ДУ «НМЦ «Агроосвіта» 51 експонат, з них текстових робіт на конкурс 25.
  7. Викладачами коледжу видано 11 навчальних посібників, 54 методичні розробки.
  8. Організовано та проведено 5 науково-практичних конференцій та семінарів (54 учасники). Взяли участь у 5 міжнародних науково-практичних конференціях в інших навчальних закладах 28 осіб. Видано 19 наукових статей, 26 тез доповідей. 92 студенти взяли участь у науковій роботі (конференціях, роботі наукових гуртків).
  9. Для функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти: проведено 30 відкритих занять, два тури директорських контрольних робіт (березень-жовтень), анкетування студентів 2-4 курсів «Навчальний заклад очима студентів», оновлюється банк даних дипломних проектів для виявлення академічного плагіату тощо.
  10. Для забезпечення навчального процесу придбано навчальних підручників та посібників в кількості 365 екземплярів.
  11. Забезпечено вільне користування навчально-методичними курсами дисциплін на базі програмного комплексу «Мооdle» - 78%, електронної бібліотеки.
  12. Зміцнюється матеріально-технічна база навчального закладу. Введено в дію навчальний корпус № 2: 7 навчальних аудиторій; замінено системи освітлення, водопостачання та водовідведення; проведено телефонний зв'язок; кабінети і аудиторії забезпечені доступом до інтернет-мережі; установлено 12 дверних блоків та 8 вікон; підвісні стелі; зроблений капітальний ремонт санвузла 1 поверху, фойє, кабінетів адміністрації та працівників; поточні ремонти коридорів; відремонтовано вхід та покриття підвальних приміщень; розпочато роботи з облаштування прилеглої території перед корпусом; перенесено на нове місце зупинку громадського транспорту. У навчальному корпусі № 1 здійснено капітальні ремонти аудиторій № 104, 106, 118; проведено поточні ремонти навчальних аудиторій, спільно з інститутом ведеться капітальний ремонт роздягалень спортивного комплексу. У гуртожитку № 1 здійснено поточний ремонт даху, проведено капітальний ремонт санвузла 4 поверху, здійснено поточні ремонти коридорів, сходинкових клітинок, кухонь.
  13. Модернізовано комп’ютерне забезпечення. Придбано 6 комп’ютерів, 1 ноутбук, 3 монітори, 3 принтери, 2 маршрутизатори для забезпечення доступу до локальної мережі та до мережі інтернет.

Слід звернути увагу на:

  1. Тенденцію до зменшення контингенту студентів, у тому числі кількості студентів, що навчаються за умов договору.
  2. Недостатню якість функціонування системи контролю якості освіти.
  3. Неналежну організацію заходів з міжнародної діяльності.
  4. Поліпшення потребує соціальна, правова робота, співпраця із студентським самоврядуванням.
  5. Не визначено місце та роль технікумів і коледжів у системі вищої освіти в контексті Закону України «Про вищу освіту».

Для покращення навчально-виховного процесу і діяльності закладу загалом:

  1. Чітко і якісно проводити профорієнтаційну роботу.
  2. Забезпечити чітке функціонування системи контролю якості освіти (якісне проведення відкритих навчальних занять, 2-х турів директорських контрольних робіт, проводити регулярне анкетування серед студентів щодо якості навчального процесу).
  3. Вийти з пропозицією до адміністрації НУБіП України щодо організації олімпіад з фахових дисциплін серед аграрних ВНЗ І-ІІ р.а. через відсутність олімпіад такого рівня в Україні.
  4. Продовжити наповнення електронних навчально-методичних комплексів нормативних і вибіркових дисциплін на базі платформи Moodle. Забезпечувати студентам доступ до бази електронної навчальної бібліотеки. Сприяти якісному функціонуванню веб-сайту коледжу. 
  5. Оновити методичне забезпечення навчального процесу у 2016 році (видати 12 підручників та посібників, 74 методичні розробки, 10 розробок за рекомендацією ДУ НМЦ).
  6. Проводити щорічні зустрічі (круглі столи, ярмарки професій) з потенційними роботодавцями, забезпечити проходження виробничих практик на провідних підприємствах області, екскурсії на виробництва тощо. 
  7. Нарощувати кадровий потенціал з науковими ступенями – залучати до освітнього процесу осіб з науковим ступенем, направити на навчання до аспірантури 3-4 особи, на здобуття педагогічної освіти – 2 особи, на підвищення кваліфікації – 13 осіб, забезпечити атестацію 14 осіб. 
  8. Забезпечити участь педагогічних працівників у міжнародних конференціях, які проводяться на базі університету, інституту та інших ВНЗ. 
  9. Організувати проведення стажування за кордоном студентів коледжу (Польща, Німеччина – Zentrale Auslands-und Fachvermittlung, ZAV тощо). 
  10. Виховну роботу здійснювати згідно з комплексним планом виховної роботи в коледжі (проведення заходів, урочистостей до святкових та знаменних дат, конкурсів, вікторин, квк, акцій, випуск тематичних стінгазет, екскурсій, забезпечити функціонування 8 спортивних секцій, участь у спартакіадах та змаганнях, роботу 9 гуртків художньої самодіяльності, студентських загонів, ознайомлення студентів з історією навчального закладу та з музейним комплексом тощо).
  11. Провести 6 науково-практичних конференцій і семінарів. 
  12. Продовжувати здійснення прикладних наукових досліджень. 
  13. Планувати наукову роботу викладачів коледжу у співпраці з НПП кафедр університету та інституту. 
  14. Продовжити функціонування лабораторії технічної творчості студентів (наукових гуртків). 
  15. Продовжити оновлення матеріально-технічної бази й покращення соціального благополуччя співробітників та студентів, а саме:
    - оновлювати навчальним обладнанням та наочністю лабораторії і кабінети;
    - упорядкувати майданчик с.г. техніки;
    - закінчити ремонт та облаштування спортивних роздягалень, душових кімнат;
    - установити мультимедійне обладнання в 2 лекційні аудиторії;
    - у навчальному корпусі № 2: закінчити облаштування прилеглої території (тротуарна плитка), замінити паркан навколо корпусу, установити систему водовідведення з даху, здійснити ремонт сходинкової клітини.
    У навчально-лабораторному корпусі № 2 установити електрокотел, замінити електричні мережі та встановити електрообладнання, необхідне для функціонування лабораторних приміщень.
    Здійснити ремонт і облаштування зварювального цеху.
    У гуртожитку здійснити капітальний ремонт місць громадського користування на 3 поверсі, 3-х кімнат 4 поверху (№ 417, 418, 420). 
    Збільшити надходження коштів спеціального фонду за рахунок збільшення контингенту студентів, які навчаються за умов договору, за рахунок іншої діяльності, в т. ч. курси з підготовки до вступу, освітні послуги понад обсяги, встановлені державними стандартами, від господарської діяльності. Ліцензувати 8 робітничих професій. 
  16. Розробити план заходів додаткової економії та раціонального використання енергоресурсів. 
  17. Розробити шляхи майбутнього функціонування єдиного комплексу інститут – коледж у складі НУБіП України як необхідної умови для повноцінної діяльності навчального закладу.

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, 26

Тел: +38 (04631) 7-51-34
E-mail: nfk_nubip_vstup@ukr.net

 

АДМІНІСТРАЦІЯ

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, 26

ел: +38 (04631) 7-51-36
E-mail: natims@i.ua

 

ПРИЄДНУЙТЕСЯ ДО НАС

 

111 111 111 111 111 111