У новому колективі завжди виникає питання, пов'язане з груповою згуртованістю. Питання це важливе тому, що від рівня розвитку колективу, ступеня його згуртованості залежить ефективність роботи групи, а також психологічний комфорт кожного її члена.
Якщо ми маємо справу з навчальним колективом, то тут важливий ще один аспект його діяльності: не тільки згуртованість, а й вектор її спрямованості. Часто група є згуртованою, але не для реалізації навчальних цілей, а для задоволення самих різних позанавчальних потреб. Особливо напруженою стає ситуація тоді, коли згуртованість спрямована проти когось із своїх членів, тому необхідна організація та проведення спеціальних заходів щодо розвитку групової згуртованості підліткового колективу з позитивним вектором її спрямованості.
Саме з цією метою і був проведений тренінг зі студентами першого курсу групиКН181.Під час тренінгового заняття його учасники виконали ряд цікавих вправ, які допомогли визначити не тільки рівень згуртованості групи за перший навчальний рік, але й розкрити індивідуальні риси кожного члена групи, про які раніше вони самі і не здогадувалися. Робота проходила в творчій атмосфері, що дало можливість деяким учасникам проявити свої приховані здібності.
Як підсумок нашої спільної роботи з групою КН181 можна сказати – звичайно є над чим працювати, удосконалювати як себе, так і стосунки в колективі!
Савченко Ірина, практичний психолог