Цього тижня студенти групи КН181, у рамках вивчення дисципліни «Основи екології» та згідно з планом виховної роботи класного керівника, відвідали Національний науково-природничий музей НАН України.
Мабуть, усі бували в музеях, але мало хто усвідомлює їх роль і значення. Музеї несуть важливе просвітницьке значення, а природничі музеї ще й наукове. Більшість відвідувачів і не здогадуються, що в скромних кімнатах за стінами виставкових зал зберігаються значно більші наукові колекції тварин та рослин із якими працюють спеціалісти відповідних напрямів. У цьому сенсі, природничий музей – місце концентрації наукових знань про природу. Адже де ще можна побачити стільки представників різних видів тварин на одному поверсі? А їх там, за даними працівників, експонується близько 5000, які відносяться до 4000 видів.
Звісно не всіх і кожного захоплює таке різноманіття експонатів звірів, птахів, риб, плазунів, комах, молюсків, ракоподібних, викопних решток різних епох, мінералів… Але це чудова можливість подивитись зблизька на тварин із усього світу, від північного до південного полюсів, від пустель до тропічних лісів, від гір до глибин океану. Так багато і так близько тварин в натуральний розмір можна побачити лише в музеї. Звісно, дивитись і бачити не одне і теж. Тому багато часу було витрачено на пояснення особливостей будови і життя тварин, адже будова тіла тісно пов’язана з їх способом життя. Під час екскурсії студенти задавали досить багато питань і дізналися багато нового. Крім того, в музеї проводили відео зйомку фільму і ми мали змогу подивитись як це відбувається наживо.
До Ніжина повернулися дещо стомлені, але задоволені побаченим і почутим.
Олександр Микула, класний керівник групи КН181
Фотозйомка: Іван Журко