Сучасні тенденції в освіті вимагають від закладів освіти постійного пошуку інновацій у викладанні. Залежно від формату навчання кожен викладач особисто обирає інтерактивні методи, які включають велику кількість новітніх ідей у проведенні тематичних занять. Одним із таких методів є бінарне заняття, що передбачає реалізацію міждисциплінарних зв’язків.
Викладач екології Ірина Савченко та викладач української літератури Ольга Кисла разом зі студентами ІІ курсу спеціальності «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» групи АН211 провели бінарне заняття «О.Довженко "Зачарована Десна". Образ величної ріки за часів Довженка та сучасний стан водної артерії», поєднавши характеристику образу Десни як головного в образній системі кіноповісті «Зачарована Десна» та аналіз екологічного стану найбільшої ріки Чернігівщини.
Заняття мало своєрідне поетичне та відео обрамлення. Цікавим було поєднання уривків із кіноповісті «Зачарована Десна» про любов та повагу до природи, бажання жити в повній гармонії з нею; здатність природи розуміти людину та дякувати за турботу або ж карати за нанесену шкоду; про повені на Десні, чистоту води в річці, риболовлю та взагалі значення величної ріки в житті рідного придеснянського села з ґрунтовними виступами студентів про місце Десни в гідросистемі як Чернігівщини, так і всієї України; про причини відсутності в останні роки повеней та шкоду від цього; про рівень забруднення деснянської води; про стан екосистеми Десни та її туристичну привабливість. Усі разом на занятті працювали на одну мету – виховувати вміння бачити красу в буденних речах, потребу піклуватися про природу як невід’ємну частину життєдіяльності людини.
На занятті як гості були присутні викладачі двох циклових комісій – загальноосвітніх та соціально-гуманітарних дисциплін. Після його завершення всі активно долучилися до обговорення.
Ольга КИСЛА,
викладач циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін,
Ірина САВЧЕНКО,
викладач циклової комісії загальноосвітніх дисциплін