Особливе місце в удосконаленні освітнього процесу та підвищенні педагогічної майстерності викладачів займають відкриті заняття, під час яких педагог демонструє свій позитивний або інноваційний досвід, реалізацію методичної ідеї, застосування методичного прийому чи методу навчання. Такі заняття допомагають спільно визначити та на конкретних прикладах показати, які педагогічні засоби доцільно використовувати при вивченні найбільш складних тем програми, як краще та ефективніше застосовувати на заняттях технічні засоби навчання, організовувати та проводити лабораторні або практичні роботи, як при мінімальних затратах навчального часу досягти ефективного засвоєння студентами нового навчального матеріалу, як вчити їх логічно думати, робити висновки, користуватися сучасними Інтернет-технологіями тощо. Особливу цінність відкриті заняття набувають у сучасних умовах, коли викладач змушений поєднувати очний та дистанційний формати навчання.
У ВСП «Ніжинський фаховий коледж НУБіП України» від початку поточного навчального року було проведено декілька відкритих занять. Своїм досвідом поділилися Світлана Чередник (дисципліна «Фізична культура», тема заняття «Техніка гри у волейбол»), Ірина Лисенко (дисципліна «Вища математика», тема заняття «Звичайні диференціальні рівняння першого порядку, задача Коші. Диференціальні рівняння з відокремлюваними змінними»), Євген Іванов (дисципліна «Комп'ютерна техніка та інформаційні технології», тема заняття «Складання алгоритмів та блок-схем до них»), Ольга Орел (дисципліна «Периферійні пристрої», тема заняття «Пристрої виведення інформації. Монітори»), Володимир Шевченко (дисципліна «Основи філософських знань», тема заняття «Сучасна філософія»), Наталія Лавська (дисципліна «Технологія виробництва сільськогосподарської продукції», тема заняття «Технологія виробництва і заготівлі кормів»).
Дякуємо всім колегам за цікаву і плідну роботу.
Ірина Іванченко,
методист навчально-методичного підрозділу