Кінець семестру — це завжди особливий період. Він підсумовує нашу працю, зусилля та переживання, які супроводжували нас протягом навчальних місяців. Цей семестр був особливо важким: тривоги, стресові моменти та непередбачувані обставини постійно впливали на навчальний процес. Проте, незважаючи на всі труднощі, ми навчилися більш ефективно планувати час, працювати в умовах нестабільності та підтримувати одне одного.
У ВСП «Ніжинський фаховий коледж НУБіП України» уже склалася гарна традиція — на останніх парах семестру проводити інтелектуальну гру з англійської мови. Цього року гра мала назву «Welcome to Britain», і в ній взяли участь дві команди з групи КН251 спеціальності «Комп’ютерна інженерія».
Перше завдання полягало в тому, щоб придумати назву команди та пояснити свій вибір англійською мовою. Одна команда обрала назву Teapot. Вони пояснили, що teapot — це чайник для заварювання чаю, а британці відомі своєю давньою традицією пити чай. Крім того, команда дала гумористичне пояснення: на молодіжному сленгу «чайник» — це людина, яка ще не дуже добре розбирається в чомусь. Вони пожартували, що все ще вчать мову, тому назва дуже підходить. Друга команда назвала себе Tourist. Учасники зазначили, що люблять подорожувати й мріють побачити світ. А щоб подорожувати впевнено й комфортно, необхідно знати іноземні мови. Пояснюючи назви своїх команд, студенти продемонстрували гарний рівень володіння англійською мовою.
Гра складалася з кількох конкурсів, і першим був Quiz Magic Eight — вісім запитань із вибором правильної відповіді. Завдання були побутові, з гумором і спрямовані на перевірку знання англійських виразів та поведінкових моделей.
Наступним етапом інтелектуальної гри був конкурс YES or NO. Учасникам потрібно було швидко визначити, чи є твердження правильним, просто відповідаючи «YES» або «NO». Запитання стосувалися країнознавства, культури та традицій Великої Британії.
Третій етап був яскравим і динамічним. Він містив багато ілюстрацій, фото та картинок, що робило завдання не лише цікавими, а й візуально привабливими. Цей конкурс перевіряв не тільки знання англомовних реалій, а й уміння правильно формулювати відповіді англійською мовою. Учасникам потрібно було описувати зображення, пояснювати, що саме вони бачать, або обирати правильний варіант на основі візуальних підказок. Це вимагало не лише мовної підготовки, але й уваги, логічного мислення та вміння орієнтуватися в культурному контексті.
Четвертий етап гри був проведений за підтримки інтерактивної навчальної платформи Kahoot!. Це була онлайн-битва швидкості та знань. Студенти зареєстрували свої команди на сайті та, використовуючи телефони, долучилися до онлайн-вікторини. Особливістю цього конкурсу було те, що він перевіряв не лише правильність відповідей, а й швидкість реакції.
Переможцем інтелектуальної гри стала команда Teapot, однак задоволення та позитивні емоції отримали всі учасники без винятку. Викладачі також зробили свої висновки — побачили як сильні сторони, так і певні прогалини в навичках студентів, над якими варто працювати.
Гра виявилася не лише корисною та пізнавальною, а й справді цікавою й веселою.
Молодці! Well done!
Ірина ІВАНЧЕНКО,
Тетяна КОЛЕСНИК,
викладачі дисциплін «Іноземна мова»