Дистанційне навчання дає можливість учасникам освітнього процесу підтримувати діалог на відстані, який, у свою чергу, допомагає формувати такі якості студентів як активність, самостійність, самовдосконалення, самоорганізацію, самоконтроль, творчість.
Перше з чим зіткнулись викладачі математики – низькі активність та зацікавленість молоді у здобуванні освіти дистанційно. Перед нами постало питання згуртування колективу спільною ідеєю. Нам вдалося це зробити за допомогою гри в асоціації.
Ми запропонували студентам знайти асоціації з математичними термінами. На першому етапі це був термін «ВЕКТОР» (назва гуртка математики). Наші креативні гуртківці з радістю підхопили цю ідею та знайшли вектори в найнесподіваніших місцях. Чи зможете ви побачити їх в цих малюнках?
До вашої уваги результати роботи:
Якщо у студентів чи викладачів з’явиться бажання продовжити цей асоціативний ряд, ми з радістю його доповнимо.
Ірина Демченко, Наталія Петриченко,
керівники математичного гуртка «Вектор»