Квест із біології? Кільцевим маршрутом? А чому б і ні!?
Весна, сонце, все більше зелені і пташиних співів навколо. Чому б не провести біологію на свіжому повітрі? Із легкими фізичними навантаженнями та біологічними загадками різного рівня.
Продумати та організувати маршрут, завдання і конкурси допомогли представники студентської ради коледжу та члени студентського наукового хіміко-біологічного гуртка «Aves» Анна Шостка, Валентин Петрух, Денис Глотко, Крістіна Андрієць, Анастасія Білименко, Владислав Білан. Звісно, не всі запропоновані ідеї вдалося реалізувати за нестачею часу, тому їх залишили на наступні рази.
У квесті брали участь студенти першого курсу спеціальності «Комп’ютерна інженерія» групи КН221. Після підготовки маршруту групу розділили на три команди. Для того, щоб вони рівноцінно стартували і не заважали одна одній, їх розмістили на різних точках кільцевого маршруту. Відповідно, щоб успішно фінішувати, спочатку потрібно було дістатися точки старту, після чого пройти увесь маршрут.
І от прозвучала команда «старт»! Учасники отримали конверти із завданнями, в яких була безліч неочікуваних сюрпризів: пошук та визначення рослин і тварин, пошук видатних місцевих представників Homo sapiens, крім того потрібно було гойдатись на «ліані» і стрибати як кенгуру, копати хробаків, ловити рибу, полювати на качок, їсти хробаків, відгадувати біологічні загадки та багато іншого. Щоправда риба була паперова, качки – пластикові, а хробаки желейні, але ці нюанси не завадили провести час цікаво і корисно.
Пройшовши всі випробування, команди фінішували майже одночасно. Враховуючи швидкість і якість проходження маршруту цього разу перемогла дружба!
Але студенти на цьому не зупинилися: вони заздалегідь підготувалися і влаштували невеличкий відпочинок на свіжому повітрі. Гарна весняна погода, гарний настрій і живе спілкування – студенти отримали масу цікавих вражень і позитивних емоцій!
І в кращих традиціях ніжинських біологів – після нас лишилась лише прим’ята трава і ніякого сміття.
Олександр Микула,
викладач циклової комісії загальноосвітніх дисциплін