Стрімкий розвиток технологій не може не відображатися також і на освітньому процесі. І хоча технології віртуальної реальності вже не є чимось новим, проте в освіті їх почали використовувати відносно недавно.
Завдяки ініціативі та підтримці директора Ніжинського фахового коледжу НУБіП України Олени Литовченко матеріально-технічне забезпечення спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» поповнилося сучасною технологією – VR-окулярами Oculus Quest 2 128GB.
Викладачі циклової комісії з комп’ютерної інженерії Анна Калініченко та Дмитро Кочур налаштували обладнання та провели апробацію VR-окулярів із студентами третього курсу спеціальності «Комп’ютерна інженерія» групи КН211.
Під час заняття студенти у віртуальному середовищі в ігровому форматі виконували зборку комп’ютера. Гра складалася з чотирьох етапів: під час першого етапу потрібно було встановити складові компоненти на материнську плату; у другому – встановити підписи до компонентів на платі; у третьому – встановити у потрібних місцях системного блоку правильну кількість кулерів; у четвертому – зібрати комп’ютер вказаної конфігурації.
Студенти із цікавістю та азартом взялися до проходження гри, віртуальне середовище якої проєктувалося на великий екран в навчальній аудиторії. Оскільки завдання написані англійською мовою, то впевненіше себе почували ті, хто сумлінніше ставиться до вивчення іноземної мови. Вони і були основними перекладачами для решти одногрупників. Під час тестування пристрою панувала дружня атмосфера співпраці та взаємодопомоги між студентами та викладачами. Вивчення нової технології подарувало натхнення, позитивні емоції та незабутні враження для всіх учасників процесу.
Використання технологій віртуальної реальності є новим підходом до подання та засвоєння навчального матеріалу, їх застосування покращує просторове мислення та запам’ятовування, посилює мотивацію до навчання, сприяє підвищенню рівня цифрової компетенції як здобувачів освіти, так і викладачів.
Подібні ресурси допоможуть зробити освітній процес набагато цікавішим, більш пізнавальним та високоефективним.
Анна Калініченко,
голова циклової комісії
з комп’ютерної інженерії